Studenti VPŠZ posjetili redakciju Večernjeg lista

25. siječnja 2018.
Pod vodstvom profesorice Ivane Greguric naši studenti upoznali su se s radom redakcije Večernjeg lista

 

Studenti 1. i 2. godine preddiplomskog stručnog studija Marketinga i komunikacija su u srijedu 24. siječnja 2018. u okviru terenske nastave iz kolegija Medijska komunikacija i Odnosi s medijima, posjetili redakciju Večernjeg lista pod vodstvom profesorice dr. sc. Ivane Greguric.

Izvršni urednik Večernjeg lista, Žarko Ivković održao je sjajno predavanje u kojem je detaljno objasnio strukturu rada redakcije, radni dan urednika i novinara, pozadinu kreiranja novinarskih priča u dnevnom tisku te studente proveo kroz redakciju.

U obilasku redakcije, studenti su upoznati s brojnim rubrikama i specijaliziranim novinarima koje Večernji list još uvijek ima za razliku od nekih drugih redakcija – od važne gradske rubrike, do unutarnje i vanjske politike, gospodarstva, kulture i sporta.

Studenti su također razgledali najstarija izdanja „Večernjaka“, čije su naslovnice izložene na zidovima (prvo zlato Republike Hrvatske kao nezavisne države u rukometu, pobjedu na Eurosongu i dr.), pa tako i jubilarnu prvu naslovnicu najstarijeg izdanja Večernjeg lista, tiskanog 1. srpnja 1959. godine.

Studenti su posjetili i redakciju internetskog portala gdje ih je dočekao glavni urednik portala Dario Markas koji je pojasnio proces kreiranja medijskog sadržaja za portalStudenti su posjetili i TV studio Večernjeg lista koji uskoro počinje s radom.

Naše studente je na kraju obilaska srdačno pozdravio i glavni urednik Večernjaka Dražen Klarić te im pojasnio koje je preinake bilo potrebno poduzeti sukladno društvenim trendovima.

Tijekom terenske nastave u Večernjem listu, jednom od top 3 najčitanijih novina/portala u Republici Hrvatskoj, studenti su vidjeli okruženje u kojem rade djelatnici istog, kako sama medijska kuća funkcionira te koje sve poslovne funkcije obnašaju.

Terenska nastava u sklopu kolegija Medijska komunikacija i Odnosa s medijima na Večernjem listu, obogatila je na praktičan način iskustva studenata van samog studija te svakako pružila temeljiti uvid u rad novinarskog posla. Naposljetku, pružila je jedno edukativno i pozitivno iskustvo za sve studente VPŠZ-a.

Napisala: Lorena Bolfek, 2. godina stručnog studija Marketinga i komunikacija