Menadžer komunikacija: Tko, kako i zašto?

3. rujna 2015.

Je li glasnogovornik kvalitetno prenio stavove svoje tvrtke novinarima? Jesu li novinari jasno prenijeli objektivnu informaciju svojoj publici? Upravo je to ono čime se bavimo na Visokoj poslovnoj školi Zagreb, na smjeru managera komunikacija.

Znanje i iskustvo koje dobivate na ovom studiju usmjerit će vas u vašoj budućoj karijeri komunikacijskih stručnjaka. Pitanje koje si vjerojatno postavljate je sljedeće - što sve može raditi jedan manager komunikacija? U nastavku vam donosimo nekoliko zanimanja koje, nakon postizanja titule managera komunikacija, možete obavljati.

1. Stručnjak za odnose s javnošću (PR)

Oscar Wilde jednom je rekao da postoji samo jedna gora stvar na svijetu od toga da ljudi pričaju o vama. A to je da ljudi ne pričaju o vama. Odnosi s javnošću ključan su element gotovo svake kompanije i pojedinaca koji nastupaju na tržištu. Vrijednosti koje tvrtka, pojedinac ili brend stvaraju, moraju se planski, detaljno i oprezno komunicirati prema publici. Stručnjak za odnose s javnošću, u najkraćem opisu mogućem, radi upravo to - predstavlja tvrtku, osobu ili brend pred licem javnosti. Tijekom studija na VPŠZ-u, naučit ćete sve osnove, tajne i trikove ovog uzbudljivog posla.

2. Novinar

Novinarstvo je, mnogi će reći, više način života nego što je karijera. Zanat, više nego što je umjetnost. Kako god vi gledali na njega, ono vam pruža nebrojne mogućnosti. Od klasičnog print novinarstva, TV i radio zaposlenja do sve brže rastućeg internetskog novinarstva. Ovo je jedno od onih zanimanja koje se razvija sa svakim danom i dok se neki smjerovi tog razvoja čine lošima, istovremeno se otvaraju nebrojene prilike. Na VPŠZ-u ćete savladati osnove i dobiti uvid u zanimljiv i dinamičan svijet novinarstva.

3. Medijski djelatnik

Nisu svi koji rade u medijima samo novinari. Uz urednike, grafičare, montažere, snimatelje, spikere i sl., postoji još cijeli niz zanimanja. Medijski djelatnici pokrivaju širok dijapazon odgovornosti i dužnosti kako bi ona krajnja medijska slika koju vi dobivate na svoje TV ekrane ili u svoje radio prijamnike bila što točnija, kvalitetnija i bolja.

4. Community menadžer

U svijetu komunikacija posljednjih godina javila su se dva zvučna zanimanja. Jedno od njih je “community menadžer” čija je zadaća upravljanje ponašanjem i komunikacija na online društvenim mrežama. Kako trend “društvenih medija” ne jenjava, nego se, naprotiv, širi, potreba za novom vrstom komunikacijskih djelatnika sve je veća. Jedan community menadžer mora biti ne samo komunikacijski stručnjak, novinar, urednik, nego i psiholog i sociolog s dubokim razumijevanjem komunikacijskih procesa.

5. Content marketing djelatnik

Content ili sadržajni marketing nova je ništa u digitalnom oglašavanju, a riječ je o produkciji sadržaja od strane pojedine tvrtke ili brenda za svoju vlastitu publiku. Content marketing spada u jedno od onih novih, digitalnih zanimanja koje se u Hrvatskoj tek nedavno pojavilo, a za kojim je istovremeno sve veća potreba. Želite li raditi na takvom poslu, trebat će vam osnove novinarstva, duboko razumijevanje medija, odnosa s javnošću i svega ostalog što ćete naučiti na VPŠZ-u!